Pružite nekom drugu šansu. Darujte krv, darujte život!

Vizija Zavoda

Dostići najviše standarde: u postizanju izvrsnosti, u motiviranosti i zadovoljstvu davalaca krvi, kupaca, korisnika i zaposlenika i društvenom značaju, statusu i ugledu Zavoda. Postati referalni i federalni lider i ustanova za pružanje usluga visokog kvaliteta iz oblasti transfuzijske djelatnosti. Dostići poslovnu izvrsnost na najekonomičniji način.

U Zavodu se primjenjuje i održava uspostavljen, dokumentiran, certificiran sistem upravljanja kvalitetom u skladu sa zahtjevima međunarodnog standarda ISO 9001:2015.

Temelj ovog sistema upravljanja kvalitetom čine sljedeći principi:

    PRINCIP 1 – USMJERENJE PREMA ZAINTERESIRANIM STRANAMA
    Zavod nastoji da prepozna i što potpunije razumije potrebe zainteresiranih strana i da prema njima postupa odgovorno, stručno i profesionalno.
    PRINCIP 2 – LIDERSTVO
    Direktor i rukovodioci su odgovorni za vođenje i motiviranje organizacionih cjelina radi postizanja uspjeha i kontinuiranog unapređenja kvaliteta u svim poslovnim procesima.
    PRINCIP 3 – PUNA UKLJUČENOST ZAPOSLENIH
    Većim zalaganjem svih zaposlenih, višim nivoom inovativnosti i kreativnosti i jačanjem osjećaja pripadnosti ostvarit ćemo povezivanje pojedinačnih ciljeva sa našim strateškim ciljevima.
    PRINCIP 4 – PROCESNI PRISTUP
    Odgovarajućim aktivnostima Zavoda upravlja se kao procesima, čime je omogućeno efikasno ostvarivanje strateških ciljeva.
    PRINCIP 5 – SISTEMSKI PRISTUP UPRAVLJANJU
    Identificiranje, razumijevanje i upravljanje međusobno povezanim procesima, kao sistemom, doprinosi efektivnosti i efikasnosti organizacije u ostvarivanju njenih ciljeva.
    PRINCIP 6 – TRAJNO POBOLJŠANJE
    Trajno poboljšanje je zadatak svih zaposlenika.
    PRINCIP 7 – ODLUČIVANJE NA TEMELJU ČINJENICA
    Efektivno odlučivanje temelji se na analizi podataka i informacija.
    PRINCIP 8 – PARTNERSKI ODNOS SA DOBAVLJAČIMA
    Zavod nastoji ostvariti dobru poslovnu vezu sa svojim dobavljačima tako što ih uključuje u sistem kvaliteta i razvija partnerske odnose sa njima.

    Naša Politika kvaliteta je da:
    • PROPAGIRAMO DOBROVOLJNO DAVALAŠTVO KRVI,
    • RADIMO NA DOBROBITI ČUVANJA ZDRAVLJA I SIGURNOSTI TRANSFUZIJSKOG LIJEČENJA BOLESNIKA,
    • POSLOVNI PROCESI BUDU USMJERENI NA STICANJE POVJERENJA I ZADOVOLJSTVO SVIH ZAINTERESIRANIH,
    • STALNO POBOLJŠAVAMO NAŠ SISTEM UPRAVLJANJA KVALITETOM U SKLADU SA NAJVIŠIM SVJETSKIM STANDARDIMA,
    • POTIČEMO ISTRAŽIVAČKU DJELATNOST U TRANSFUZIJSKOJ MEDICINI.

    Svoju Politiku kvaliteta ostvarujemo:
    • primjenom savremenih principa poslovanja i zahtjeva međunarodnog standarda ISO 9001:2015,
    • stalnim usavršavanjem našeg osoblja,
    • primjenom savremene informatičke podrške i najsavremenijih resursa potrebnih za kvalitetno poslovanje.