VIZIJA ZAVODA
Dostići najviše standarde: u postizanju izvrsnosti, u motiviranosti i zadovoljstvu davalaca krvi, kupaca, korisnika i zaposlenika i društvenom značaju, statusu i ugledu Zavoda. Postati referalni i federalni lider i ustanova za pružanje usluga visokog kvaliteta iz oblasti transfuzijske djelatnosti. Dostići poslovnu izvrsnost na najekonomičniji način.
U Zavodu se primjenjuje i održava uspostavljen, dokumentiran, certificiran sistem upravljanja kvalitetom u skladu sa zahtjevima međunarodnog standarda ISO 9001:2015.
Temelj ovog sistema upravljanja kvalitetom čine sljedeći principi:
PRINCIP 1 – USMJERENJE PREMA ZAINTERESIRANIM STRANAMA
Zavod nastoji da prepozna i što potpunije razumije potrebe zainteresiranih strana i da prema njima postupa odgovorno, stručno i profesionalno.
PRINCIP 2 – LIDERSTVO
Direktor i rukovodioci su odgovorni za vođenje i motiviranje organizacionih cjelina radi postizanja uspjeha i kontinuiranog unapređenja kvaliteta u svim poslovnim procesima.
PRINCIP 3 – PUNA UKLJUČENOST ZAPOSLENIH
Većim zalaganjem svih zaposlenih, višim nivoom inovativnosti i kreativnosti i jačanjem osjećaja pripadnosti ostvarit ćemo povezivanje pojedinačnih ciljeva sa našim strateškim ciljevima.
PRINCIP 4 – PROCESNI PRISTUP
Odgovarajućim aktivnostima Zavoda upravlja se kao procesima, čime je omogućeno efikasno ostvarivanje strateških ciljeva.
PRINCIP 5 – SISTEMSKI PRISTUP UPRAVLJANJU
Identificiranje, razumijevanje i upravljanje međusobno povezanim procesima, kao sistemom, doprinosi efektivnosti i efikasnosti organizacije u ostvarivanju njenih ciljeva.
PRINCIP 6 – TRAJNO POBOLJŠANJE
Trajno poboljšanje je zadatak svih zaposlenika.
PRINCIP 7 – ODLUČIVANJE NA TEMELJU ČINJENICA
Efektivno odlučivanje temelji se na analizi podataka i informacija.
PRINCIP 8 – PARTNERSKI ODNOS SA DOBAVLJAČIMA
Zavod nastoji ostvariti dobru poslovnu vezu sa svojim dobavljačima tako što ih uključuje u sistem kvaliteta i razvija partnerske odnose sa njima.
Naša Politika kvaliteta je da:
- PROPAGIRAMO DOBROVOLJNO DAVALAŠTVO KRVI,
- RADIMO NA DOBROBIT ČUVANJA ZDRAVLJA I SIGURNOSTI TRANSFUZIJSKOG LIJEČENJA BOLESNIKA,
- OBAVLJAMO POSLOVNE PROCESE KOJI SU USMJERENI NA STICANJE POVJERENJA I ZADOVOLJSTVA SVIH ZAINTERESIRANIH STRANA,
- STALNO POBOLJŠAVAMO NAŠ SISTEM UPRAVLJANJA KVALITETOM U SKLADU SA NAJVIŠIM SVJETSKIM STANDARDIMA,
- PLANIRAMO I ORGANIZUJEMO RAD NA TEMELJU PROVJERENIH POSLOVNIH PROCESA I PROCJENE RIZIKA NA DJELOTVORAN I EKONOMIČAN NAČIN.
Svoju Politiku kvaliteta ostvarujemo:
- Primjenom savremenih principa poslovanja i zahtjeva međunarodnog standarda ISO 9001,
- Stalnim usavršavanjem našeg osoblja,
- Primjenom savremene informatičke podrške i najsavremenijih resursa potrebnih za kvalitetno poslovanje.